Geheime groepen

Al eerder schreef ik dat LinkedIn de functionaliteit van de groepen heeft beperkt; groepsberichten kunnen alleen door groepsleden worden gelezen. De onderneming blijft verrassen, onlangs zag ik bij het plaatsen van een bericht via een LinkedIn-widget van WordPress, dat de onderneming bizarre teksten produceert. Er stond:

Dit zijn geheime groepen die alleen kunnen worden gezien door groepsleden. Groepsbijdragen zijn alleen zichtbaar voor leden, ongeacht of ze geheim zijn.

Bizar: de groepen zijn niet geheim. Hoe de groepsbijdragen geheim kunnen zijn begrijp ik ook niet. Zou deze fraaie tekst zijn gemaakt door vertalingssoftware? Ik zal het wel nooit te weten komen.

De lezers van dit blog worden hierbij van harte aangespoord om lid te worden van een zeer geheime LinkedIn groep: Modernisering van het ondernemingsrecht.

PS Van vertrouwelijkheid van bedrijfs- en persoonsgegevens heeft LinkedIn nog nooit gehoord. Ze blijven vragen of zij mijn adresboek mogen leegroven. (Ik schreef er al over.)

 

Over Ellen Timmer, advocaat ondernemingsrecht @Pellicaan

Verbonden aan Pellicaan Advocaten, http://www.pellicaan.nl/, kantoor Capelle aan den IJssel (Rotterdam), telefoon 088-6272287, fax 088-6272280, e-mail ellen.timmer@pellicaan.nl ||| Weblogs: algemeen: https://ellentimmer.wordpress.com/ ||| modernisering ondernemingsrecht: http://flexbv.wordpress.com/
Dit bericht werd geplaatst in ICT, privacy, e-commerce en getagged met , , . Maak dit favoriet permalink.

Geef een reactie

