De ‘gelukstechnici’ van WordPress | [aanvulling] probleem inmiddels opgelost

Vandaag ontdekte ik dat in het thema dat ik voor dit weblog gebruik iets is aangepast: het tabblad links boven (ik geloof dat er ‘Home’ of iets dergelijks stond) is plotseling foetsie. Gekeken bij de hulpfunctie en ik zie daar dan “Neem contact op met onze Gelukstechnici“.

Brrr. Ze passen het thema aan zonder aankondiging + zonder overleg en durven dan die techneuten die dit hebben bedacht zo aan te duiden.

Een tijd geleden heb ik nog eens aan een een forumdiscussie meegedaan, waarin gebruikers klaagden over wijzigingen in de gebruiksinterface, met de opwekkende titel “Beep Beep Boop screen is a joke. Is this a glitch?”. Ik heb niet de indruk dat WP zich iets van de kritiek heeft aangetrokken. En luisteren naar de gebruikers lijkt er ook niet meer bij te horen. Wel kleutergedoe met ‘Happiness Engineers’.

Zijn ze bij WordPress de weg compleet kwijt? Het lijkt er wel op.

Aanvulling 18:40 uur

Op het forum was hier ook een discussie over, het blijkt geen beleid maar een bug te zijn. Inmiddels is de ‘home button’ weer terug, daar ben ik blij mee. Wat niet wegneemt dat de ‘Happiness Engineers’ lijken te blijven.

Over Ellen Timmer, advocaat ondernemingsrecht @Pellicaan

Verbonden aan Pellicaan Advocaten, http://www.pellicaan.nl/, kantoor Capelle aan den IJssel (Rotterdam), telefoon 088-6272287, fax 088-6272280, e-mail ellen.timmer@pellicaan.nl ||| Weblogs: algemeen: https://ellentimmer.wordpress.com/ ||| modernisering ondernemingsrecht: http://flexbv.wordpress.com/
Dit bericht werd geplaatst in ICT, privacy, e-commerce. Bookmark de permalink .

Geef een reactie

