Student zoekt MKB-ondernemers met ervaringen met renteswaps

Dit bericht plaats ik op verzoek van een student die onderzoek doet naar ervaringen van MKB-ondernemers met renteswaps. Zijn bericht volgt hierna:

MKB-ondernemer met ervaring met renteswaps?
Dan ben ik op zoek naar u!

In opdracht van het lectoraat Duurzaam Financieel Management van de Hanzehogeschool doe ik onderzoek naar het gebruik van renteswaps in het midden- en kleinbedrijf en de rol van banken bij het afsluiten van deze producten. Om een juiste weergave te creëren van de verschillende knelpunten van deze renteswaps ben ik op zoek naar ondernemers die hier ervaring mee hebben. Bent u of kent u een ondernemer die een renteswap heeft afgesloten? Graag ga ik met u in gesprek over de knelpunten die het product kent en de rol die de bank speelde bij het afsluiten.
Staat u hiervoor open? Neem dan contact op met André Brakke. U kunt mij bereiken via tel.  06-10394838 of e-mail a.brakke@st.hanze.nl.

Over Ellen Timmer, advocaat ondernemingsrecht @Pellicaan

Verbonden aan Pellicaan Advocaten, http://www.pellicaan.nl/, kantoor Capelle aan den IJssel (Rotterdam), telefoon 088-6272287, fax 088-6272280, e-mail ellen.timmer@pellicaan.nl ||| Weblogs: algemeen: https://ellentimmer.wordpress.com/ ||| modernisering ondernemingsrecht: http://flexbv.wordpress.com/
Dit bericht werd geplaatst in Contractenrecht, privaatrecht algemeen, Financieel recht, onder meer Wft, Wtt en getagged met . Maak dit favoriet permalink.

Geef een reactie

